Friday, April 2, 2010

Aku Pilihan Dia

salam sume...
lama betul tak update blog nie..
bukan aper...sejak dua menjak...nie..aku malas nk menulis..
buntu tak tau nk tulis aper...
disebabkan penangan projek akhir aku ngan final exam...
kawan2 aku yang lain rajin update...
aku jerk yg malas...
hehheh
nak kata aku tak de cte..byk benda aku blh cte...
tpi tue lah...dah malas kan...so tak boleh buat aper..
..apa2..kte sambung cte yang lepas....hahahahah
debor aku time tue..tuhan saja yang tau...
maklum lah sebelum2 nie..aku ada gak propose lelaki...
tpi sume di 'reject'...tak pe lah..
aku yakin..aku akan kena tolak mentah2 ngan mamat nie...
so aku pun tak kisah lah..
g lah jumpe dia..wakakakak...
muka mmg slumber gle...=p...
tapi selepas kata keramat yang dia luahkan..buat aku tersipu2-sipu malu..
wakakakakak..esah pemalu!!!!!
(kalu omar dengar nie mesti sibuk bahan aku).
kata-kata keramat berbunyi begini.....
SAYA DAH PIKIR MASAK2 DENGAN APA YANG AWAK DAH LUAHKAN..
SAYA SETUJU TERIMA AWAK...
kebaaaaaboooommmmmm.....
akhirnya dia meluahkan rasa ati...tpi kan..
aku tau dia terpaksa...
tpi mungkin dia nk mencuba kan..
aku tak kisah sgt...
hubungan kami terjalin sampai lah aku masuk u...
kalu nk cte macam ne hubungan kami...selama 5 tahun nie...
rasa tak perlu kot...sebb terlalu byk pahit...
cuma saya boleh cakap...jodoh kami tak panjang...
n dia first love saya...
ape2 terima kasih izuddin ibrahim..kerana pernah menjadi sebahagian dalam hidup saya..
walaupun lebih byk derita dari bahagia..muahahahahah..
aper2 kte tetap jadi kawan bek...
ok lah...sampai sini jer lah cte cinta kami...
malas nk cte byk2...kang..korang busan...
bek cte pasal kehidupan saya sepanjang 25thun nie..
lgi best..macam2 saya dah lalui..utk menjadi sorang manusia..
daaaaaaaaaa...adios..

No comments:

Post a Comment