Friday, April 2, 2010

Kehidupan di Universiti..

salam....
seblum2 nie sibuk cte pasal sekolah jer...
sekarang nie nk cte pasal masa kehidupan aku kat u...
sebelum aku masuk u nie..aku belajar kat politeknik...
politeknik mana...rahsia..muahahaha..nanti lah..pasni aku cte pasal kehidupan aku kat politeknik..
sebb..sekarang nie..merupakan sisa-sisa akhir aku sebagai seorang pelajar u..
tapi...masih belum abis sepenuhnya...
sebb projek akhir aku nie lah..adoi...menyampah..busan..nak muntah..aku tgk projek akhir nie..
huhuhuhuhuhuh
aku igt dah abis final..projek pun dah siap..
tpi asyik ada pembetulan jer...huhuhuhu...fedup aku...warghhhhhhhhhh..=(

Tapi tak per lah..
ada lagi orang yang kat luar tue yang nk masuk u..tapi tak dapat..
aku patut bersyukur kepada-Nya..kerana memberi peluang pada aku untuk meneruskan cte2 aku..
kalu korang nak tau..aku dapat tawaran masuk u nie...selepas 2mingu abis poli...hebatkan???
punyalah kelam kabut aku siapkan borang2 yg perlu diisi..medical check-up lah..bagai..masa mula2 dapat tawaran tue..mmg teruja sgt..tapi..semakin dekat ari pendaftaran..aku belah bagi...huuhu
tpi ape kan daya..mak aku dah bayaran yuran..so terpaksalah aku pergi meneruskan perjuangan aku sebagai seorang pelajar..

2Julai2006..ake telah mendaftarkan diri sebagai pelajar u...opppssss..bukan u tau..
nama u aku sebelum nie.Kolej Universiti Sains dan Teknologi..so bermula lah episode kehidupan aku sebagai pelajar..cuti rehat aku 2mingu jer..huhhu..
tapi tak per lah demi impian mak aku suh sambung belajar..
so aku tunaikan..
so aku telah bergerak ke kolej ini untuk pendaftaran seawal kul 8pg..
aku mendapat no pendaftaran pelajar UK13439..

setelah selesai pendaftaran di dewan besar..(Dewan Sultan Mizan)..
aku ditempatkan di bangunan asrama IA-335..
bilik tersebut sgt lah kecil..satu bilik 4orang...korang boleh bayangkan bertapa sempit nye
bilik tersebut..tpi tak per..kte perlu bersyukur...hihihihi..
so terdapat lah lgi 3org pelajar Kustem yg sebilik ngan aku...
mereka adalah Khairatu Sakhaya, Wadiana dan Azila..
mereka sume budak matrik...aku jer budak diploma...
segan gak aku time tue..almaklumlah..aku nie bukan budak pandai pun..
tapi dia orang peramah..

ok lah..nnti aku sambung cte lgi...macam cte pasal diaorang nie...
kelakar pun ada...sedih lgi byk...wakakakak..ajie...nantikan cte mu..
daaaaaaa...adios..

1 comment:

  1. yeyeyey...aji lah yg paling peramah kan..kak esah masuk-masuk bilik aji terus senyum..heheheheh

    ReplyDelete