Sunday, March 14, 2010

*Siapa Dia Pilihan ku*

Sape lah Jejaka yg aku Minat tue ek???
sebenarnya dia tak hensem sgt pun..serius...
cume mata dia jer yang buat aku tertarik sgt kat dia...
mungkin betul ckp org2 tua..dari mata turun ke hati...
tpi yg masalahnye..aku sorang jer yg rasa macam tue..
pelik kan???
aku pun jadi hairan...
tpi tak kisah lah ape pun..mmg aku dh jatuh ati ngan dia..
aku sgt berani minta couple kat dia....hihihihihi
masa tue time rehat..aku pun tak tau nape..angin kus2..aku blh ckp ngan kawan aku yg aku
nk minta couple ngan budak ni....
nama dia I**UD*N...
riuh korang ble aku lafazkan hajat ku nie...
KO NAK TAK COUPLE NGAN AKU???(dia pun sengih jer, bukan ape..seblum aku lafaz kata keramat tue..aku dah suh org suruhan aku pg jumpe dia ckp yg kejap lgi aku nk minta couple ngan dia..n yg gempaknya..aku paksa dia ckp ya..sebb aku tak nk malu kan dri sendri..hihihihi..)
time aku lafaz kata2 tu..semua kawan2 aku yg dengar bersorak gembira jer...
mau tak nya..sume tak percaya aku seberani itu..
kalu ikut aku..aku mmg berani jer buat ape pun...
heheheh (ye ke???)
tpi dia tak bg jawapan pun..sebaliknya..dia berkata...KO NAK KAT AKU TAK??(aku pun dah pelik gak..tpi aku control..sebb sepatutnya dia ckp jer lah YA..kan aku dah pesan kat dia tadi...nie blh lak dia tanya aku...aku pun sengih jer..)
pastu dia tersipu-sipu malu..ckp YA.
hah...kawan aku kat luar kelas tue...bersorak gembira..kre macam aku dah confirm jer..padahal tak de sape tau aku komplot ngan dia..hahahaha...sorry kekawan..mengenangkan taruhan korang..aku sangup bt ape saje...lalalalalaa
namun..disebalik kegembiraan tue..ada yg berduka..(cewahhh)
kawan bek aku yg selama nie ada perasaan ngan aku..tak percaya yg aku dh couple ngan dia...huhuhu
sejak aku couple beberapa ari kebelakangan nie..
si Dia berasa tak selesa ngan situasi yg agak memeritkan lah..
mana tak nya...
Kawan Baik aku tak menegur Si Dia..
kesian plak aku tgk Si Dia..
lalu aku cakap padanya..
"buat tak tau jer..sebb kite tau kan kte nie couple olok2.."
tpi aku dpt lihat..keserabutan melanda jiwa nya..mau tidak..Si Dia ngan Kawan Baik aku tue..
bkn se'Kelas' jer..Malah..se'DorM'..
aku pun ckp lah.."tak pe lah..awk nk putus pun blh..tpi satu benda saya nk bgtau awk...yang saya mmg suka kat awak sejak f4 lagi.(Tapi bukan aku yg cakap..heheheh org tengah aku yg tlg sampaikan)..
dia mcm terkejut gak..
akhirnya..dia pun memohon agar diberi ruang utk dia..
dia perlukan masa..
aku pun bg lah selama semingu...
tpi aku dah pk..Mesti kena reject...
so aku berserah jer lah..
nantikan cte seterusnya....sama ada Si Dia menerima Aku atau Tidak????



No comments:

Post a Comment