Wednesday, April 7, 2010

Hectic Life.....

salam...
lama tak menulis..
buat masa nie..mood nk menulis tak de..
sebb sibuk buat pembetulan fyp..
ish...kenapa lah benda nie aku kena buat..
busan betul..
sebb benda nie..buat hidup aku kucar kacir...benci.......
tak terurus lah gak hidup aku..
aku pun pandai sangat lah kan nk mengarang dalam bahasa ibunda nie..hahahaha.

tetibe terasa menyesal betul sebb tak belajr bahasa inggeris betul2...
huhuhhuh..
tue lah dulu byk men jer..
tak per..
pasni aku g kursus lah bahasa inggeris kat mana2..
kalu dapat anta aku g oversea pun bgus gak..
nti aku pandai lah sendri....hihiihih
berangan mmg keje aku..

tpi ape yg aku rasa sekarang nie...
aku mohon sgt aku tak perlu pembetulan lgi..
huhuhuhu jgn lah ada salah lgi...
so dengan harapan ahad nie aku dpt tandatangan penyelia kedua aku ngan ketua jabatan..
mmg serabut hidup aku..
tak tenang langsung hidup aku..

bile pk mmg lah nk sambung belajar..
tpi mengenangkan aku kena buat thesis..aku lupekan jer lah smgt ku..
aku mmg tak minat betul..
huhuhuhuh

tpi mana tau kan kot satu hari terbuka ati..
sambung stdy blik..
amin....

ok lah nk smabung edit psm aku nie..
arap semuanya ok..
nk berjaya mmg byk dugaan kan..
all the best my friend yg dh setel..
so boleh cri keje pasni..
daaaaaa..

No comments:

Post a Comment