Wednesday, March 10, 2010

Sekolah tue best ker???

ape yang menarik ttg sek??byk wooo…terlalu banyak kenangan aku kat saner…

tapi kebanyakan kenangan manis…

pahit pun ader gak…

pahit adalah di mana aku gaduuh ngan kawan2 ku..

ala bse ada perselisihan faham antara kami…

kenangan kelakar plak…nie yang tak sabar nak kongsi ngan korang…

aku bagi siapa yang mengenali mungkin anggap aku sorang yang ganas..tapi aku sebenarnya sorang yang jiwa lembut..hahahhaah..

mula2 masuk sek. aku nangis macam org gle…lama tue dekat 2 minggu..macam org mati laki…hehehe kawan aku yang baru maksuk pun naik takut tgk aku asyik nangis jer…mau tak nye..setiap saat aku nangis jer…terima kasih pada mereka yang sanggup layan karenah aku time tue..mau tak nya nak cal mak aku pun sampai tak boleh nak cakaap…kawan aku gak yang tolong cakap..hehehe zana love u… setelah 2mgu berlalu aku pun ceria semula..

mau tak nya sampai kena pg minta air penawar ati…hehehehe tu esume kenangan aku lur masa tingkatan 4…maklumlah baru pertama kali masuk sek asrama… thank mak abah yang sanggup layang karenah org…

aku abis kan tingkatan 4 dengan penuh ceria..

aku dapat banyak kawan pun dah akhir tingkatan 4…tue pun sebab aku masuk pentomin…seronok sangat masa per audition..aku pun tak sangka aku boleh dapat…bukan aper aku rasa mcam tak layak jer…aku nak belakon.. langsung tak der bakat…

thank sir ali..bagi peluang…kite org telah berjaya mendapat tempat pertama…pastu kte org bersukaria ke melaka..

seronok gle time tue..

maklumlah first time dapat kuar jalan2 nek bas sek…heheheh tapi sebelum tue aku penah gah nek bas pg tgk perlawanan ragbi…time tu pg senyap2..senior marah..yelur junior dapat pg..senior tak dapat..mengamuk lur diaorg..siap boikot lagi..

bosan tul jadi junior…senior tue asyik tak puas ati jer..

menyampah tul..sekarang maner pg senior bongkak tue sume..hampeh…tak der plak dgr jadi pemimpin negara..poyo jer lebih..boleh ar ko belagak time sek..sekarang korang same jer macam aku….

oleh sebab itu aku tak suka nak jadi senior macam diaorg..aku relaks jer..tak der pun nak touch junior…hheheheheheh

aku rasa masa tingkatan 4 nie… tak der yang menarik sangat pun… biasa lur rutin seorang junior..maner2 pun same..so tue jer lur yang dapat aku kongsi masa aku tingkatan 4…

nanti aku cte ek ble aku di tingkatan 5..banyak cte menarik..hehehe

2 comments:

  1. ganas-ganas tapi dalam hati ada taman yer??hehehehe...

    ReplyDelete
  2. mmg byk taman..taman rama2..kikikikikiki

    ReplyDelete