Wednesday, March 10, 2010

Sekolahku Syurgaku????

semua org pernah bersekolah kan??
mcm tue gak aku...korang pun sama gak...kte sume tak de beza pun..
cume bezanye ble sekolah menengah jer..
ada yg masuk asrama...ada sekolah harian..
aku plak dapt mask asrama pun masa f4 jer..
al maklumlah...tak berape pandai...
so masuk asrama pun bukan asrama penuh...separuh penuh..wakakakkak
aku dpt masuk teknik kuala klawang..
bak kata mmber aku yg len..sekolah masuk tak kuar-kuar (SMTKK)..
tpi aku kuar jer..ngan selamat..hehheehhe
byk kenangan aku kat sekolah nie..
serius...
bg yang tak penah masuk asrama..
korang mengalami kerugian yg amat sgt..lalallala
sbb..kat sini lah aku kenal erti kehidupan yang tak ternilai (wah tajuk blog aku tu)
aku nk cte pnjg..tpi masa tak mengizinkan...
nnti aku smbung ok...
daaaaa....

1 comment: