Wednesday, April 25, 2012

Kembali Menulis

Salam 1 Malaysia..

tu dia dah berapa lama tak update blog..
bukan aper..sebenarnya aku lupa pasword aku...muahahahah
so aku pun request lah nk pasword baru..akhirnya dapat lah juga aku buka blog aku nie..
guess what...skrg aku dh umur 27 thn...tu dia..dh tua aku ni...
tak sangka pada umur nie pn aku nk kawen...
bse lah ramai sgt kawan dh sampai seru...so aku pn nk juga lah...
hahahahah
by the way aku menulis pun dh nk time balik keje..so tak de byk bnd aku nk coret lah time ni..
padahal byk bnd aku boleh coret...gle ko..last update bln 5 thn lepas..11 bulan aku tak update blog aku nie..
mesti org igt aku dh tak active..pasni nk aktif balik lah...
oklah chow dulu...
nah tgk lah.. gambar sy yg tek berapa nk baru...
nanti sy update yang len..

No comments:

Post a Comment