Sunday, November 14, 2010

Isnin membosankan....


salam..
huh..aku paling tak suke ari isnin..tak tau nape...
sebb semalamnya cuti..so ble nk mulakan keje ni...mmg terasa malas...
mana tak nya...aku akan trun awal ke site...seawal kul 6.30pg...(walaupun working hour 9.00pg)
time tue aku kena buat jadual pekerja..kena start running plant.huh..membosankan...
dah lah sorang2...dengan pekerja yang byk karenah...kalu korang ada kat tempat aku pn korang busan + menyampah + sakit ati...

setiap ari aku berdoa agar aku dapat keje yang lebih bek dari sekarang...keje sekarang bukn tak best..tapi kalu korang keje sorang2 pn mesti korang busan nak mam***...huhuhuhu
ble minta tambah sorang jerk lagi..bos tak nk..ye lah cut cost kan...tapi igt pekerja2 aku nie pandai ker buat keje...tak de inisiatif sendri nk buat keje..sume nk kena suruh...
walaupun dh berpuluh kali buat keje yg sama...huh..

rasa nk mengamuk jerk..tpi kesabaran masih ada...
ntah lah..rasa nak sgt masa setahun nie berlalu ngan cepat..tak sanggup nk smbung kontrak..mau cari keje len...huhuhuuh..
sape2 ada keje kosong...sila lah roger kat aku nie..huhuuhu
oklah..nak start buat keje...cepat running..cepat aku relaks...gegegge...
salam..



ini gambar masa aku praktikal kat MMHE Pasir Gudang...aku suke keje mcm nie..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment